Menu

Prijava Registracija

Prijava v vaš račun

Uporabniško ime *
Geslo *
Zapomni si me

Ustvarite račun

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna za vnos.
Ime *
Uporabniško ime *
Geslo *
Ponovno geslo *
Email *
Ponovno email *
Cart

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z našimi sodelavkami in sodelavci. V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

 

Pomembno

  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Estela d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.


Če se ti porajajo dodatna vprašanja, te vabimo, da nas pokličeš na 01/585 28 90 ali nam pišeš na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRGOVINA LJUBLJANA

LJUBLJANA-BTC hala 3

Šmartinska 152

1000 Ljubljana

Tel.: 01/ 585 28 90

TRGOVINA MARIBOR

Europark
Pobreška 18
2000 Maribor
Tel.:02/320 39 23

ESTELA d.o.o.

Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana
Davčna: SI45349541
Matična: 5672147000
TRR: IBAN SI56 0201 9025 4114 402 (NLB d.d.)