Iskanje
Vse kategorije
    Menu Close

    Pogoji poslovanja

    S spletno trgovino upravlja podjetje Estela d.o.o., Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana, ki je bila registrirana na Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 3.2.1922. Matična številka: 5672147; davčna številka: SI45349541.

    Na naši spletni trgovini lahko vse izdelke kupujejo fizične in pravne osebe. Pravne osebe, ki so registrirane v panogah frizerstvo, kozmetika in zdravstvo, se lahko registrirajo in s potrditvijo podjetja Estela d.o.o., prejmejo posebne ugodnosti in znižane cene za vse izdelke (razen izdelke v akciji). Fizične osebe se registrirajo v sistem, kjer se lahko pri vsakem obisku spletne trgovine prijavijo v zavihku Moj račun – Prijava (zgoraj desno). Nakup lahko kupec opravi tudi brez registracije.

    S potrditvijo naročila, se mora kupec strinjati s splošnimi pogoji poslovanja podjetja Estela d.o.o. (spletne trgovine Estela).

    Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega opozorila. Izključujemo naročila, ki so obdelana in potrjena.

     

    Nakup blaga

    Vse fizične in pravne osebe lahko kupujejo v spletni trgovini Estela. Ko kupec izbere blago/izdelek, ki ga želi kupiti, klikne na gumb »V košarico«, izbere količino in želene izdelke (v primeru različnih izbir enakega izdelka). Ko kupec konča z naborom izdelkov klikne na gumb »Na košarico«, kjer lahko izbrane izdelke ureja, nato klik na gumb »Na blagajno«, kjer nakup zaključi z vnosom osebnih podatkov, ki jih potrebujemo za obdelavo naročila in pošiljanje paketa. Postopek oddaje naročila:

    1. NASLOV - za pošiljanje blaga potrebujemo podatke: ime, priimek, naslov, poštno številko in kraj, telefonsko številko in elektronski naslov.

    2. POŠTNINA - kupec izbere vrsto poštnine: DPD ali Pošta Slovenije. Pri nakupu do 80€ se poštnina plača v znesku 3,15€ (DPD) oz. po ceniku Pošte Slovenije. Pri naročilu nad 80€ je poštnina brezplačna in jo krije podjetje Estela d.o.o..

    3. PLAČILO - za plačilo lahko izbirate med: plačilo po povzetju (kupec plača kurirju, ko prejme blago), plačilo s PayPal, ki vključuje plačilo z  krticami (MasterCard, Maestro, Visa Debit) in plačilo po predračunu (na elektronski naslov kupec prejme položnico s kupnino, ki jo poravna. Ko kupec kupnino poravna, odpošljemo paket). Za nakup s kartico se registrirajte v PayPal in izberite nakup s kartico. Nakup preko PayPal-a je enostaven in varen.

    4. POTRDITEV : Kupec potrdi naročilo in na elektronski naslov prejme potrditev naročila in točen znesek za plačilo.

    Naročilo bomo obdelali v najkrajšem možnem času. V primeru, da naročilo kupec odda na delovni dan do 12.00 ure, bo paket prejel že naslednji delovni dan. Zavezujemo se, da paket, ki je bil naročen do 12.00 ure na delovni dan pošljemo isti dan. V primeru, da kupec ne prejme paketa naslednji dan, za to odgovarja dostavna služba DPD oz. Pošta Slovenije.

    Po oddanem naročilu na elektronski naslov prejmete potrdilo in povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku 1 ure (pri naročilu do 12.00 ure) oz. 3 ure (pri naročilu po 16.00 uri) od oddanega naročila. Po preteku predpisanega časa preklica naročila, preklic ni možen. Vse nastale stroške poslanega paketa krije kupec (poštnina in stroški odkupnine).

     

    Splošni pogoji

    S klikom na gumb »Strinjam se s pogoji uporabe«, potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, pogojev o vračilu blaga in ostalih pogojev, ki jih postavlja podjetje Estela d.o.o..

    Naročilo zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, da kupec odstopi od naročila po predpisanem času, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43. člen) vse neposredne stroške, ki so nastali s pošiljanjem. Kupec nosi stroške pošiljanja v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (DPD oz. Pošta Slovenije). Točen znesek poštnine je razviden na povzetku naročila, kot tudi na samem računu. 

     

    Cene

    Vse cene v spletni trgovini Estela so v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% davek (DDV). Cene veljajo v trenutku oddanega naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    Pridržujemo si pravico o smiselni spremembi cene, v kolikor je prišlo do »tiskarske« napake. V primeru napačnega podatka o ceni ali v primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik (Estela d.o.o.) o tem obvestil kupca in kupcu omogočil odstop od nakupa. Strošek poštnine v tem primeru krije podjetje Estela d.o.o. .

    Cena poštnine znaša 3,15€ (strošek poštnine z odkupnino) pri nakupu do 80€. Pri nakupu nad 80€ strošek poštnine krije podjetje Estela d.o.o. .

     

    Dostava

    Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta do 12.00 ure, bodo pripravljena še isti dan. Naročila prejeta po 12.00 uri bodo v večini oddana naslednji delovni dan*. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana naslednji delovni dan. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. O tem vas bo podjetje Estela d.o.o. obvestilo v najkrajšem možnem času na telefonsko številko ali elektronski naslov.

    *V primeru, da paketa kupec ne prejme naslednji dan, za to odgovarja dostavna služba DPD oz. Pošta Slovenije.

     

    Vračilo blaga

    V skladu z Zakonom o varstvu potrošnika ima kupec pravico, da kupljeno blago preko spleta vrne brez navedenega razloga. Kupec mora pisno obvestiti ponudnika (Estela d.o.o.), najkasneje v 14 dneh od prejetega blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

    Blago mora kupec vrniti v originalni embalaži, brez znakov uporabe ali poškodb (blaga in embalaže). Blago mora ostati v nespremenjeni količini, z vsemi komponentami, ki so bile poslane kupcu. Poleg blaga je potrebno priložiti tudi originalni račun in vaše podatke za vračilo kupnine blaga (strošek poštnine ni vključen v vračilo). Blago pošljete na sedež podjetja Estela d.o.o. , Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. Blago mora biti zapakirano v ustrezno in varno embalažo, da na poti ne pride do poškodb. Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

    Strošek kupnine vrnjenega blaga nakažemo najkasneje v 14 dneh od vračila pošiljke na transakcijski račun, ki ga je kupec skupaj z vsemi ustreznimi podatki napisal v paket z vrnjenim blagom ali na naš elektronski naslov.

     

    Garancija

    Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, spletni trgovini ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in upoštevanju navodil v navodilih za uporabo. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu.

    Garancijo lahko kupec uporablja z garancijskim listom podjetja Estela d.o.o. in priloženim računom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec in Estela d.o.o. navede na garancijskem listu (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika).

    Garancijski rok za tehnične izdelke je 1 leto.

    V podjetju Estela d.o.o., zagotavljamo servis in rezervne dele (vsaj 3 leta ali več; odvisno od izdelka in proizvajalca).

    Ob garanciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list podjetja Estela d.o.o., na katerem je zapisana številka garancije, datum nakupa, naziv izdelka, žig in podpis prodajalca. Izdelke v garancijo kupec pošlje ali prinese na sedež podjetja (Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana) na lastne stroške.

    Garancije ne upoštevamo v naslednjih primerih:

    •          neupoštevanje navodil, ki so priložene
    •          mehanske poškodbe, nastale zaradi udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
    •          popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
    •          vgraditev neoriginalnih rezervnih delov
    •          malomarno in nestrokovno ravnanje z izdelkov (ki se vidi ob predložitvi izdelka v garancijo)
    •          okvara izdelka, ki je posledica udara strele ali drugih oblik višje sile
    •          nepravilna priključitev izdelka, prenizka ali previsoka napetost

    Ponudnik kupcu zagotavlja brezhibno delovanje izdelka in prevzema odgovornost, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti.

     

    Stvarne napake

    Stvarno napako lahko kupec uveljavi v kolikor meni, da kupljen izdelek že ob prejemu ni imel lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnika. O tem je primoran kupec obvestiti prodajalca najkasneje dva meseca od nakupa izdelka. Prodajalec (Estela d.o.o.) je primoran odpraviti napako, zamenjati izdelek ali se dogovorite za drugo možnost.

    Izdelek je potrebno na lastne stroške dostaviti v pregled na sedež podjetja ali poslovno enoto v Mariboru, na natančen pregled. V primerih, kjer je stvarna napaka upravičena, jo bo prodajalec odpravil v 8 delovnih dneh po prejemu izdelka. V primeru neupoštevanja stvarne napake iz strani prodajalca lahko prav tako pričakujete pisno obrazložitev in vračilo izdelka v roku 8 delovnih dni.

     

    Pomoč uporabnikom

    V podjetju Estela d.o.o. so zaposleni strokovnjaki na področju kozmetike in frizerstva, ki so kupcem na voljo vsak delovni dan med 8.00 in 20.00 uro in ob sobotah med 9.00 in 17.00 uro na telefonski številki 01/585-2890. Za vsa vprašanja povezana z izdelki, uporabo, sestavo in ostalimi vprašanji smo na voljo v zgoraj navedenih terminih. Če želite elektronski odgovor ali nasvet nas kontaktirajte v polju »Kontakt«. Odgovorili bomo v najkrajšem času.

    Če imate težave pri oddaji naročila nas pokličite v zgoraj navedenih terminih na telefonsko številko 01/585-2890 ali nam pišite na elektronski naslov v polju »Kontakt«.

     

    Pritožbe – spori – pohvale

    Podjetje Estela d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec nudi kupcu vso pomoč pri uporabi spletne trgovine, odgovarja na vprašanja in rešuje spore.

    Ponudnik, bo vsako pritožbo ali pohvalo sprejel jo obdelal in rešil v čim krajšem možnem času. Podjetje Estela d.o.o. si prizadeva da se pritožbe in spori rešujejo sporazumno.

     

    Poslovni uporabniki (S.P. in D.O.O.)

    Tako kot v trgovinah podjetja Estela d.o.o. nudimo poslovnim partnerjem in vsem, ki se ukvarjajo s panogo registrirano v kozmetiki, frizerstvu in zdravstvu (in nekatere druge) posebne ugodnosti. Cene so prilagojene, ko se poslovni uporabnik registrira v sistem s klikom na »Moj račun« in se registrira z veljavnimi podatki. Vse podatke pregledamo in pošljemo potrditev. Cene so prilagojene, vsi izdelki so znižani 10% - 50%  (odvisno od izdelka)- vse stare in nove znižane cene se izpišejo pod izdelkom.

    Za pomoč in vprašanja pri registraciji nas kontaktirajte na 01/585-2890 ali na elektronski naslov.