Iskanje
Vse kategorije
    Menu Close

    Pogoji poslovanja

    S spletno trgovino upravlja podjetje Estela d.o.o., Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana, ki je bila registrirana na Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 3.2.1922. Matična številka: 5672147; davčna številka: SI45349541. Podjetje je davčni zavezanec za DDV. Direktor: Mitja Bergant.

    Na naši spletni trgovini lahko vse izdelke kupujejo fizične in pravne osebe. Pravne osebe, ki so registrirane v panogah frizerstvo, kozmetika in zdravstvo, se lahko registrirajo in s potrditvijo podjetja Estela d.o.o., prejmejo posebne ugodnosti in znižane cene za vse izdelke (razen izdelke v akciji). Fizične osebe se registrirajo v sistem, kjer se lahko pri vsakem obisku spletne trgovine prijavijo v zavihku Moj račun – Prijava (zgoraj desno). Nakup lahko kupec opravi tudi brez registracije.

    Vse cene v spletni trgovini vključujejo davek. Davek je v košarici naveden posebej. 

    S potrditvijo naročila, se mora kupec strinjati s splošnimi pogoji poslovanja podjetja Estela d.o.o. (spletne trgovine Estela).

    Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega opozorila. Izključujemo naročila, ki so obdelana in potrjena.

    Za presojo teh podatkov poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja. Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ Ur. List št 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. List št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. List št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. List 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. List št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne zakonodaje.

    KUPEC JE DOLŽAN ZAPUSTITI SPLETNO MESTO, V KOLIKOR SE NE STRINJA S POGOJI POSLOVANJA PODJETJA ESTELA D.O.O. .

     

    Naročilo, račun in vse ostale pogodbe bodo shranjene v našem arhivu 2 leti od naročila oz dobave blaga, naročenega na www.estela.si. Te dokumente lahko naročnik 2 leti po nakupu blaga zahteva v pisni ali elektronski obliki. 

    Dostopnost informacij

    (povzetek zakonodaje)
    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
    a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    g) način plačila in dostave,
    h) časovno veljavnost ponudbe,
    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

     

    Nakup blaga

    Vse fizične in pravne osebe lahko kupujejo v spletni trgovini Estela. Ko kupec izbere blago/izdelek, ki ga želi kupiti, klikne na gumb »V košarico«, izbere količino in želene izdelke (v primeru različnih izbir enakega izdelka). Ko kupec konča z naborom izdelkov klikne na gumb »Na košarico«, kjer lahko izbrane izdelke ureja, nato klik na gumb »Na blagajno«, kjer nakup zaključi z vnosom osebnih podatkov, ki jih potrebujemo za obdelavo naročila in pošiljanje paketa. Postopek oddaje naročila:

    1. NASLOV - za pošiljanje blaga potrebujemo podatke: ime, priimek, naslov, poštno številko in kraj, telefonsko številko in elektronski naslov.

    2. POŠTNINA - kupec izbere vrsto poštnine: DPD ali osebni prevzem v Ljubljani, ki je brezplačen. Pri nakupu do 50€ se poštnina plača v znesku 3,90€ (cena že vključuje strošek odkupnine), dostavna služba naročniku/kupcu ne zaračuna stroška odkupnine, ker je le ta že vštet v ceno. V primeru, da se kupec odloči plačati s kartico oz. prevzeti paket na bencinski črpalki oz. zbirnem mestu DPD, le ta zaračuna strošek storitve (po ceniku DPD). Pri naročilu nad 50€ je poštnina brezplačna in jo krije podjetje Estela d.o.o..

    3. PLAČILO - za plačilo lahko izbirate med: plačilo po povzetju (kupec plača kurirju, ko prejme blago, znesek je enak znesku naročila), plačilo s PayPal, ki vključuje plačilo z krticami (MasterCard, Maestro, Visa Debit) in plačilo po predračunu (na elektronski naslov kupec prejme položnico s kupnino, ki jo poravna. Ko kupec kupnino poravna, odpošljemo paket) Dodatni stroški se v tem primeru ne zaračunavajo. Za nakup s kartico se registrirajte v PayPal in izberite nakup s kartico. Nakup preko PayPal-a je enostaven in varen.

    4. POTRDITEV : Kupec potrdi naročilo in na elektronski naslov prejme potrditev naročila in točen znesek za plačilo.

    Naročilo bomo obdelali v najkrajšem možnem času. V primeru, da naročilo kupec odda na delovni dan do 12.00 ure dopoldne, bo paket najverjetneje prejel že naslednji delovni dan (ta podatek je statističen, vendar se zanj podjetje Estela d.o.o. ne zavezuje).Poskusili bomo, da bo paket naročen do 12.00 ure šel v dostavo še isti dan. V primeru, da kupec ne prejme paketa naslednji dan, za to ne odgovarjamo.

    Po oddanem naročilu na elektronski naslov prejmete potrdilo in povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče na dan oddanega naročila do 13.00 ure oz. 3 ure (pri naročilu po 16.00 uri) od oddanega naročila. Po preteku predpisanega časa preklica naročila, preklic ni možen. V primeru odstopa od naročila nas čim hitreje kontaktirajte na brezplačno telefonsko številko 01/585-2890 ali na elektronski naslov info@estela.si, kamor javite številko naročila, ime, priimek ter telefonsko številko.

     

    Opis tehničnih sredstev/postopek oddaje naročila

    Naročilo oddate tako, da kliknete gumb na košarico. Uredite izdelke (v tem koraku lahko povečate ali zmanjšate količino izdelkov, odstranite izdelke), desno je polje, ki prikaže neto ceno in davek (posebej), označite polje strinjam se s pogoji uporabe ter kliknete na blagajno. V naslednjem koraku vnesete podatke za pošiljanje (vsa polja označena z zvezdico, morajo biti izpolnjena). V naslednjem koraku izderete način plačila. Ter kliknete gumb naprej. V naslednjem koraku izberete način plačila in klknete gumb naprej. Sledi povzetek naročila in podatki o plačilu, kliknete gumb naprej. Preverite podatke in potrdite svoje naročilo s klikom na gumb potrdi. Vaše naročilo je tako pravilno oddano. 

     

    ODSTOP OD POGODBE (naročnik in kupec)

    Izdelki so v spletni trgovini kar se da podrobno predstavljeni. Prodajalec ima na spletni opredeljene lastnosti in ceno izdelka, akcije in popuste, način naročanja, plačila te splošne pogoje. Kupec je pred nakupom seznanjen o Splošnih pogojih podjetja Estela d.o.o., s katerimi se mora pred oddajo naročila strinjati. S tem se obe strani zavežeta, da se postopki razvijajo v skladu s splošnimi določili in pogoji. Kupec se v primeru oddanega naročila strinja s Splošnimi pogoji podjetja Estela d.o.o., zato je v tem primeru sklenjena prodajno kupna pogodba.

    V primeru odstopa od pogodbe, mora kupec o tem v najkrajšem možnem času obvestiti prodajalca. 

    Kupec lahko odstopi od pogodbe v roku 14 dni brez navedenega razloga. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec fizično pridobi posest na izdelku ali jo v njegovem imenu pridobi tretja oseba, ki ni prevoznik. Torej 14 dni od prejema paketa, šteje datum vročitve na naročilnici. Podatek o tem hran dostavna služba DPD in podatek v programu podjetja DPD (Easy-Ship).

    Če kupec odstopi od pogodbe, mu mora prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejema obvestila o odstopu pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Strošek dostave krije kupec. Blago mora biti v originalni embalaži, ne sme kazati znakov uporabe in ne sme biti kakorkoli poškodovano. Prodajalec v tem primeru zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga in ga ustrezno preveri.

    Delujemo v skladu ZVPot (43č. in 43d. člen)

    Obrazec za odstop od pogodbe dobite na povezavi tukaj. 

     43.č člen

    Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, podjetje pisno na papirju ali drugem trajnem nosilcu, če se potrošnik s tem strinja, v enostavnem in razumljivem jeziku zagotovi čitljive informacije iz prvega odstavka 43.b člena tega zakona. Podjetje potrošniku posreduje izvod podpisane pogodbe ali potrdilo o sklenjeni pogodbi na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu, vključno s potrdilom o predhodnem izrecnem soglasju glede začetka opravljanja storitev in privolitvijo potrošnika v skladu s 13. točko petega odstavka 43.č člena tega zakona, če je to potrebno. Podjetje lahko začne z opravljanjem storitev ali dobavo vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, ali daljinskega ogrevanja v odstopnem roku iz 43.č člena tega zakona na podlagi izrecne zahteve potrošnika na trajnem nosilcu podatkov. (vir: ZVPot).

     

    Splošni pogoji

    S klikom na gumb »Strinjam se s pogoji uporabe«, potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, pogojev o vračilu blaga in ostalih pogojev, ki jih postavlja podjetje Estela d.o.o. .

    Naročilo zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, da kupec odstopi od naročila po predpisanem času, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43. člen) vse neposredne stroške, ki so nastali s pošiljanjem. Naročnik za vrnjen paket sam krije stroške pošiljanja. 

    V primeru odstopa od pogode v najkasneje 14 dneh vrnemo celoten znesek kupnine. Znesek kupnike je nakazan na enako način, kot je bilo plačilo izvedeno, razen v primeru, da naročnik izrecno zahteva drugačen način plačila (ki je možen v primeru, da podjetje Estela d.o.o. s tem nima dodatnih stroškov). 

    SLIKE IZDELKOV – slike na spletni strani prikazujejo kar se da realno sliko izdelka. V naši moči je, da so slike kar se da osvežene in prikazujejo stanje izdelka, ki ga kupec prejme. V primeru, da slika ne prikazuje realnega stanja, je pod izdelkom napisano, da je slika simbolična (če gre za novo embalažo, za katero še nimamo osveženih slik v primernem formatu in obliki). V primeru, da se ugotovi, da slika ne prikazuje izdelka, ki je prejet, lahko izdelek brez stroškov vrnete in vrnili bodo celotni znesek kupnine. Kadar gre za spemembo embalaže izdelka bomo kar se da hitro osvežili slike izdelko. V primeru odstopa od naročila, bomo naročilo preklicali brez stroškov.  

     

    Plačilni pogoji in pogoji dostave

    Plačilo je možno:

    • Po prevzetju/prevzemu, kar pomeni, da kupec plača višino kupnine dostavni službi (DPD), poštnina in strošek odkupnine sta v ceno odkupnine že zaračunani, zato je višina kupnine enaka višini naročila. Dodatnih stroškov z dostavo kupec nima, razen v primeru, da po svoji izbiri preusmeri pošiljko na bencinski servis ali drugam (cenik določi podjetje DPD, kupec se za to izbiro odloči sam).
    • Po predračunu. V tem primeru je znesek celotne kupnine, ki vključuje tudi poštnino že predhodno poravnan. Dodatnih stroškov z dostavo kupec nima, razen v primeru, da po svoji izbiri preusmeri pošiljko na bencinski servis ali drugam (cenik določi podjetje DPD, kupec se za to izbiro odloči sam). Paket gre v dostavo, ko je le ta plačan v celoti.
    • PayPal in kreditne kartice. V tem primeru je znesek celotne kupnine, ki vključuje tudi poštnino že predhodno poravnan. Dodatnih stroškov z dostavo kupec nima, razen v primeru, da po svoji izbiri preusmeri pošiljko na bencinski servis ali drugam (cenik določi podjetje DPD, kupec se za to izbiro odloči sam). Paket gre v dostavo, ko le ta plačan v celoti.

    Kupec dodatnih stroškov nima. Le v primeru, da se sam odloči, da bo paket preusmeril na drugo lokacijo z ga prejel na bencinskem servisu oz. na zbirnem mestu podjetja DPD. V tem primeru kupec plača storitev po ceniku podjetja DPD.

     

    Registracija kupca

      • Kupec je ob registraciji dolžan posredovati točne in resnične podatke, ki jih podjetje Estela d.o.o. potrebuje za nemoteno dostavo pošiljke.
      • Kupec je dolžan prejeto uporabniško ime in geslo skrbno hraniti in ga ne posredovati tretjim osebam
      • Kupec je seznanjen, da lahko prodajalec v primeru neresničnih podatkov ali zlorabe tujih osebnih podatkov, sproži ustrezne pravne postopke zoper njega.

     

    Cene

    Vse cene v spletni trgovini Estela so v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% davek (DDV). Cene veljajo v trenutku oddanega naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    Pridržujemo si pravico o smiselni spremembi cene, v kolikor je prišlo do »tiskarske« napake. V primeru napačnega podatka o ceni ali v primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik (Estela d.o.o.) o tem obvestil kupca in kupcu omogočil odstop od nakupa, brez stroškov. Strošek poštnine v tem primeru krije podjetje Estela d.o.o. .

    Cena poštnine znaša 3,90€ (strošek poštnine že vključuje stroške odkupa) pri nakupu do 50€. Pri nakupu nad 50€ strošek poštnine in odkupnine krije podjetje Estela d.o.o. .

    Akcije in popusti v spletni trgovini, so akcije, ki veljajo v spletni trgovini in ne nujno tudi v fizičnih trgovinah Estela. 

     

    Dostava

    Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta do 12.00 ure, bodo najverjetneje pripravljena še isti dan (za ta podatek se podjetje Estela d.o.o. ne zavezuje). Naročila prejeta po 12.00 uri bodo v večini oddana naslednji delovni dan*.

    Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana naslednji delovni dan. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. O tem vas bo podjetje Estela d.o.o. obvestilo v najkrajšem možnem času na telefonsko številko ali elektronski naslov.

    *V primeru, da paketa kupec ne prejme naslednji dan, za to odgovarja dostavna služba DPD oz. Pošta Slovenije.

    V primeru, da blaga ni na zalogi, kupcu dajemo pravico, da odstopi od pogodbe oz. naročila. Znesek celotne kupnine (izdelka, ki ga ni na zalogi) se vrne v najkasneje 14 dneh.

    Pok dostave izdelkov, ki so na zalogi je do največ 5 delovnih dni od oddanega naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšan rok dobave, prodajalec o tem ustrezno obvesti kupca in se po potrebi z njim dogovori za podaljšanje roka dostave.

    Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila izdelka. V primeru težav z dostavo ali podaljšanje roka dostave, prodajalec kupca o tem primerno obvesti.

     

    Vračilo blaga

    V skladu z Zakonom o varstvu potrošnika ima kupec pravico, da kupljeno blago preko spleta vrne brez navedenega razloga. Kupec mora pisno obvestiti ponudnika (Estela d.o.o.), najkasneje v 14 dneh od prejetega blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

    Blago mora kupec vrniti v originalni embalaži, brez znakov uporabe ali poškodb (blaga in embalaže). Blago mora ostati v nespremenjeni količini, z vsemi komponentami, ki so bile poslane kupcu. Poleg blaga je potrebno priložiti tudi originalni račun in vaše podatke za vračilo kupnine blaga. Blago pošljete na sedež podjetja Estela d.o.o. , Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. Blago mora biti zapakirano v ustrezno in varno embalažo, da na poti ne pride do poškodb. Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

    Račune in naročila hranimo vsaj 5 let od oddanega naročila in izdanega računa v elektronski obliki.

    Strošek kupnine vrnjenega blaga nakažemo v celoti najkasneje v 14 dneh od vračila pošiljke na način, kot je bilo plačilo izvedeno (razen, če kupec izrecno zahteva drugačen način vračila). Kupec skupaj z vsemi ustreznimi podatki (obrazec za odstop od pogodbe, ki ga kupec najde zgoraj na te strani pod Vračilo blaga) izdelke pošlje na sedež podjetja. Kupec oz. naročnik mora v primeru vrnjenega blaga, ki ga vrača brez utemeljenega razloga (v primeru, da ni krivo podjetje Estela d.o.o.), sam kriti stroške pošiljanja.

    Strošek kupnine vrnjenega blaga, vam bomo vrnili v obliki, kot smo ga prejeli oz na drug način po vaši zahtevi - v primeru, da ne nimamo dodatnih stroškov (gotovina (možno samo v trgovini Estela v Ljubljani, Šmartinska cesta 152), na transakcijski račun ali preko PayPal-a).

    Podjetje Estela d.o.o., bo 5 let od naročila blaga hranilo pogodbe (račun, naročilo, odstop itd). Do navedenih dokumentov pridete tako, da za njih zaprosite v pisni ali elektronski obliki. 

     

    Darilni boni

    Darilne bone lahko kupite preko spleta ali v naših trgovinah, unovčite pa v naših fizičnih trgovinah (Ljubljana, Maribor, Celje, Koper). Darilni bon velja in je vnočljiv 3. leta od dneva nakupa. Unovčite ga lahko za nakup vseh izdelkov v naših trgovinah. Darilni bon ni unovčljiv za nakup preko spletne strani www.estela.si.

     

    Garancija

    Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, spletni trgovini ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in upoštevanju navodil v navodilih za uporabo. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu.

    Garancijo lahko kupec uporablja z garancijskim listom podjetja Estela d.o.o. in priloženim računom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec in Estela d.o.o. navede na garancijskem listu (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika).

    Garancijski rok za tehnične izdelke je 1 leto.

    V podjetju Estela d.o.o., zagotavljamo servis in rezervne dele (vsaj 3 leta ali več; odvisno od izdelka in proizvajalca).

    Ob garanciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list podjetja Estela d.o.o., na katerem je zapisana številka garancije, datum nakupa, naziv izdelka, žig in podpis prodajalca. Izdelke v garancijo kupec pošlje ali prinese na sedež podjetja (Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana) na lastne stroške.

    Garancije ne upoštevamo v naslednjih primerih:

    • neupoštevanje navodil, ki so priložene
    • mehanske poškodbe, nastale zaradi udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
    • popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
    • vgraditev neoriginalnih rezervnih delov
    • malomarno in nestrokovno ravnanje z izdelkov (ki se vidi ob predložitvi izdelka v garancijo)
    • okvara izdelka, ki je posledica udara strele ali drugih oblik višje sile
    • nepravilna priključitev izdelka, prenizka ali previsoka napetost

    Navodila za uveljavljanje garancije so priložena vsakemu izdelku posebej. Šteje se, da je kupec seznanjen z garancijo najkasneje ob dostavi oz. prejemu izdelka. Zavezujemo se, da vsakemu izdelku, ki mu garancija pripada dodamo garancijski list podjetja Estela d.o.o., na katerem je številka garancije (garancijske številke hranimo do 3 leta po nakupu). Garancijska številka se v dokumentih podjetja Estela d.o.o. ujema z izdelkom za katerega garancija velja.

    Na garancijskem listu je zapisana serijska številka aparata (v primeru, da ga le ta ima), za katerega garancija velja: Ta je zapisana na izdelku in garancijskem listu.

    Spremenjenih oz prirejenih garancij ne sprejemamo.

     

    Stvarne napake

    Stvarno napako lahko kupec uveljavi v kolikor meni, da kupljen izdelek že ob prejemu ni imel lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnika. O tem je primoran kupec obvestiti prodajalca najkasneje dva meseca od opažene napake. Prodajalec (Estela d.o.o.) je primoran odpraviti napako, zamenjati izdelek, vrniti kupnino, zamenjati izdelek za drug izdelek z istimi lastnostmi in uporabo ali se dogovorite za drugo možnost.

    Izdelek je potrebno na lastne stroške dostaviti v pregled na sedež podjetja ali poslovno enoto v Mariboru, na natančen pregled. V primerih, kjer je stvarna napaka upravičena, jo bo prodajalec odpravil v 8 delovnih dneh po prejemu izdelka ter vrne strošek poštnine. V primeru neupoštevanja stvarne napake iz strani prodajalca lahko prav tako pričakujete pisno obrazložitev in vračilo izdelka v roku 8 delovnih dni.

    Stvarne napake rešujemo po predpisih ZVPot:

    37.a člen

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

    37.b člen

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

    37.c člen

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    -       odpravi napako na blagu ali

    -       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

    -       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

    -       vrne plačani znesek.

    V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

    Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

     

    Pomoč uporabnikom

    V podjetju Estela d.o.o. so zaposleni strokovnjaki na področju kozmetike in frizerstva, ki so kupcem na voljo vsak delovni dan med 8.00 in 20.00 uro in ob sobotah med 9.00 in 17.00 uro na brezplačni telefonski številki 01/585-2890. Za vsa vprašanja povezana z izdelki, uporabo, sestavo in ostalimi vprašanji smo na voljo v zgoraj navedenih terminih. Če želite elektronski odgovor ali nasvet nas kontaktirajte v polju »Kontakt«. Odgovorili bomo v najkrajšem času.

    Če imate težave pri oddaji naročila nas pokličite v zgoraj navedenih terminih na brezplačno telefonsko številko 01/585-2890 ali nam pišite na elektronski naslov v polju »Kontakt«.

     

    Pritožbe – spori – pohvale

    Podjetje Estela d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec nudi kupcu vso pomoč pri uporabi spletne trgovine, odgovarja na vprašanja in rešuje spore.

    Ponudnik, bo vsako pritožbo ali pohvalo sprejel jo obdelal in rešil v čim krajšem možnem času. Podjetje Estela d.o.o. si prizadeva da se pritožbe in spori rešujejo sporazumno.

    Kupec lahko pošlje pritožbo in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancije ali odstopa o pogodbi na elektronski naslov podjetja s pripisom Pritožbe in pohvale.

     

    Poslovni uporabniki (S.P. in D.O.O.)

    Tako kot v trgovinah podjetja Estela d.o.o. nudimo poslovnim partnerjem in vsem, ki se ukvarjajo s panogo registrirano v kozmetiki, frizerstvu in zdravstvu (in nekatere druge) posebne ugodnosti. Cene so prilagojene, ko se poslovni uporabnik registrira v sistem s klikom na »Moj račun« in se registrira z veljavnimi podatki. Vse podatke pregledamo in pošljemo potrditev. Cene so prilagojene, vsi izdelki so znižani 10% - 50% (odvisno od izdelka)- vse stare in nove znižane cene se izpišejo pod izdelkom.

    Za pomoč in vprašanja pri registraciji nas kontaktirajte na 01/585-2890 ali na elektronski naslov.

     

    Vzdrževanje izdelkov in navodila

    Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni s slovenskim prevodom in navodili (na izdelku – opis, navodila za uporabo, opozorilni znaki in sestava izdelka). Seznanjeni so tudi z navodili za vzdrževanje oz. za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

     

    Nakupi v ostale države EU

    V primeru pošiljanja izdelkov v druge države EU, se poštnina zaračuna drugače in ni enaka strošku poštnine 3,15€, davek za članice EU se zaračuna enako. V primeru nakupa v druge države EU, se naročilo izvede tako, da se naročilo odda po elektronski pošti na elektronski naslov info@estela.si, z vsemi podatki za pošiljanje. V tuje države EU pošiljamo izdelke le po predhodnem plačilu. Vsi ostali pogoji ostajajo enaki. V tem primeru naročniku predhodno pošljepo potrditev naročila naslovljenega na ime naročnika, ter predračun. 

     

    Končne določbe

    • Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca
    • Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca
    • Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca
    • Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.
    • Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca (razen poštnina).

     

    Spremembe pogojev poslovanja

    Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami. Prodajalec si pridržuje pravico, do občasnih vsebinskih popravkih in spremembah pogojev poslovanja. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pogojev. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja z določenim datumom. Le te so dostopni s pisno zahtevo kupca.

     

    Reševanje sporov

    Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno. V kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.

    Stroški komunikacije na telefonski številki in po elektronski pošti so brezplačni oz. se ne obračunavajo dodatno (po rednem ceniku vsakega uporabnika). Stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife. Izvajalca izvensodnega reševanja sporov podjetje Estela d.o.o., nima določenega. Ta se določi le v primeru, ko je ta potreben. 

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov .Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

     

    Pravna načela

    • Prodajalec spoštuje zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno trgovino/stranjo in prodaji izdelkov
    • Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in upošteva skrbnost dobrega prodajalca
    • Prodajalec spoštuje in upošteva pravila in zakone
    • Prodajalec spoštuje varnost osebnih podatkov in le teh ne izdaja v druge namene in tretjim osebam.

    Za spletno reševanje potrošniških sporov lahko uporabite spletni obrazec na spodnji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL .

     

    POGODBA VELJA OD 31.6.2020, 15.00.